Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Forum overzetten

  • Folie

    Hallo, wie kan mij helpen met het volgende.

    Sinds een paar maandjes beheer ik een gratis forum (youbb), dit is leuk en er wordt dagelijks flink op gepost.

    Nu wil ik echter een eigen domeinnaam, dus echt een eigen forum.

    Mijn vraag is dan ook, kan ( en mag) ik daarvoor dit forum gebruiken en dmv de broncode verandering hem veranderen naar eigen inzicht.

    Dus de reclames eraf en een nieuwe lay-out en overzetten naar mijn eigen hosting.

    Ik vraag dit omdat ik na enig speurwerk een aantal forums ben tegen gekomen met een eigen domeinnaam + extentie, eigen logo`s, maar wel met de inhoud precies zoals yourbb.

    Wie weet de beste oplossing en vooral als het mag, hoe kan ik dit het beste aanpakken.

    Alvast bedankt

  • John

    Als je de reclame onderaan het forum bedoeld dan is dit niet toegestaan door phpBB.nl/.com Als je de banner/logo links boven aan het forum bedoeld dan is dit wel toegestaan.

    Ook kan je op een eigen forum iedere stijl installeren die je wil. Er zijn er heel wat te downloaden van het internet die je vrij mag gebruiken en aanpassen naar eigen smaak.

    Ik hoop dat je hier iets mee kan.

    Groet, John.

  • mycabaret

    Altijd al eens naar cabaret show willen gaan ?

    Dat hoeft nu niet meer ga naar www.mycabaret.nl en bekijk ze online!