Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Forum voor "onafhankelijke schrijvers".

  • Jouw boek

    Heb jij een ook een boek uitgegeven in eigen beheer misschien of via een internet-uitgeverij?

    Dan weet je dat het erg lastig is om je boek onder de aandacht van het publiek te krijgen. Je boek komt niet -als vanzelfsprekend- in de boekwinkels terecht en publiciteit komt je ook niet “zomaar” aanwaaien.

    Bij dit forum kun je brainstormen met anderen over de mogelijkheden om je boek te promoten.

    Dit is 'n heel eenvoudig forum, maar het voldoet wel prima voor het doel waarvoor het opgezet is: Het brainstormen over promotiemogelijkheden voor je eigen boek(en).

    Ga voor meer informatie naar: www.jouwboek.hotforum.nl

  • miranda

    dat vind ik een heel mooi initiatief, ik wil ook graag een boek schrijven maar of het ooit uit komt dat weet ik niet, vind misdaad heel interresant

    groetjes miranda

    willen jullie deze link alsjeblieft klikken en op play drukken

    http://www.zideo.nl/zideomediaplayer.php?zideo=6c496d566e413d3d&playzideo=6c6f6d576f56343d&popup=6c6f6d576f56343d

  • nora

    Op deze site kun je sowieso je verhaal kwijt: www.wakwak.nl

  • J.L. Jones

    Wat een leuk idee. Ik ben meteen lid geworden. Altijd leuk om met andere schrijvers van gedachten te wisselen!

    groeten,

    J.L.

    http://schrijfeenboek.punt.nl

  • Jouw Boek

    Pas altijd op met het plaatsen van je verhalen of teksten op het internet. Dat wil zeggen… als je ze naderhand eventueel wilt laten uitgeven!

    Een uitgever zet meestal in het contract dat de tekst nog niet eerder gepubliceerd mag zijn, óók niet op het internet dus!

  • Jouw Boek

    Ja, ik heb je inmiddels ook al gezien op het forum, leuk!

  • Isabel van Dam

    Goedemiddag,

    Enige ervaringen met een ebook?

    Zelf heb ik mijn eerste ebook uitgebracht ( Ben Ik Een Hyves Junky) en je merkt toch wel dat de Nederlanders hier nog sceptisch over zijn.

    Maar des te groter de uitdaging, in mijn belevenis.

    Mijn grootste doel is zeker om een ‘echt’ boek uit te brengen.

    Groetjes Isabel

    www.hyvesebook.nl

  • Walter Schrader

    Een goed systeem om jouw boeken te promoten is het hanteren van een doorgeefsysteem.

    In de tachtiger jaren gaf ik onder de naam Rob Wilstra een gedichtenbundel, een essay, een bundel korte verhalen en een verzekeringsplois tegen Kernexplosies uit met een doorgeefsysteem. Het was een co-productie met een aantal collega schrijvers, amateurs en professionals, maar de belangrijkste schrijver was toch wel Rob Wilstra.

    Het gaat om.

    Dertien Drama's rond de Bolbliksem

    Een doodgevlogen Vogeltje

    De drijfveren van een vreemde vogel

    De Russenpluspolis.

    De totaalopbrengst toen zal om en nabij de 40.000 gulden zijn geweest.

    Er verscheen onder andere een recensie van een hele pagina in het AD en in de Nieuwe Revue, Trouw en nog vele andere bladen.

    Nu heb ik zelf onder eigen naam een nieuwe roman uitgebracht.

    Vele lovende recensies kijk www.hetijzerenei.nl maar een matige verkoop.

    Binnenkort verschijnt het als Doorgeefboek met de baten voor Stichting Yes I Care

    Moet je dan maar eens kijken.

    met vriendelijke groet

    Walter Schrader