Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Shih Tzu forum Nederland

  • rubep

    http://shihtzu.forumup.nl/

    Beste lezer,

    Doe mee op het gezelligste Shih Tzu forum van Nederland

    Op dit forum kun je terecht met al je vragen over bv de verzorging/opvoeding van je Shih Tzu, maar ook om gewoon gezellig ervaringen/foto’s, filmpjes etc. over de Shih Tzu te delen.

    Er wordt iedere maand een Shih Tzu fotowedstrijd georganiseerd en er zullen ook regelmatig wandelingen georganiseerd worden.

    Daarnaast beschikken wij over een leuk aantal rubrieken, waaronder:

    een rasinformatie hoek, een gezellige babbelhoek, een spelletjeshoek, vraag en aanbod hoek enz.

    Wil je ook lid worden van dit forum, meld je dan aan, stel jezelf voor * en geniet mee van al het leuks wat dit forum te bieden heeft

    Iedereen is welkom, fokkers, eigenaren of mensen die op een andere manier interesse hebben voor het geweldig leuke ras de Shih Tzu.

  • Dorry

    hallo

    het lijkt me leuk om ook eens dingen te lezen van andere shih tzu liefhebbers.

    groetjes Dorry

  • Ria

    Hallo,

    Ik heb een Shih Tzu gekocht en krijg hem op 24 augustus.

    Zelf ben ik opgevoed met honden en dat ging altijd heel erg goed.

    Nu, na 12 jaar geen hond meer gehad te hebben, krijg ik dus weer een hondje, waar ik erg blij mee ben.

    Natuurlijk wil ik hem met veel liefde opvoeden maar daar hoort ook ‘Opvoeden’ bij.

    Hoe doe ik dit met een Shih Tzu?

    Als iemand mij goed van advies kan dienen met het zindelijk maken, of naar een puppietraining gaan?

    Ik ben alleenstaand en wil graag dat we het beidjes naar ons zin hebben, mijn Shih Tzu en ikzelf. Ben nogal een grote dierenvriend, dus vind snel iets zielig, iets wat misschien niet altijd goed is.

    Hoop van jullie iets te horen?!

    Groetjes,

    Ria

  • Janneke

    Hallo

    Kunt u mij vertellen hoe ik de puppie zinnelijk kan maken Max is acht weken oud en is nu drie dagen bij ons in huis in het verleden hebben we een herder gehad maar die is niet meer we hebben max snachts in de benz wat hij zo op het oog niet erg vind om zeven uur krijgt gaat hij op een groen stukje grastapijt buiten zijn behoefte doen

    hartelijke groeten Janneke

  • Kitty

    Ik ben Kitty, gek op dieren en wou graag kennis maken met dit forum.

    Ben zelf in het bezit van een shihtzu van 1 jaar