Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Afdeksticker voor de kookplaat

  • Kim

    Wij van merk X zijn bezig met de ontwikkeling van een nieuw product.

    Iedereen die kookt en kent het probleem wel. Na het koken moet de kookplaat altijd schoongemaakt worden. De vet spetters en stukken gehakt en aardappel zijn op de hele plaat te vinden. Ook is het bekend dat het schoonmaken van de kookplaat een ware hel kan zijn. Met water kun je de vetspetters maar lastig wegboenen en moet je naar de chemische schoonmaakmiddelen grijpen om hem helemaal spik en span schoon te hebben. Dit is de ergernis van menig vrouw.

    Idee:

    Een flexibele siliconen sticker die u op de gasplaat/kookplaat kunt bevestigen en vervolgens gewoon op kunt koken. Na het koken kunt u hem loshalen en in de vaatwasser schoonwassen. In het midden van de afdeksticker zit het welbekende rode rondje van Tefal. Na een X aantal keer gebruik vervaagt het rondje van groen naar rood die aangeeft dat er een nieuwe sticker nodig is omdat de huidige is versleten. De kookplaat afdekstickers zijn te koop in een verpakking van 5.

    Het onderzoek moet uitwijzen of dit idee realistisch en ook bruikbaar is. Dus reageerd alstubliefd mag mag positief maar ook negatief!

  • Anne Miltenburg

    Topidee! het is inderdaad een bak met ellende om die kookplaat schoon te krijgen. Maar waarom een sticker?? Maak gewoon van siliconen een stevige plaat die niet vervangen hoeft te worden.

    Leuk idee, maar maak er een plaat van in plaats van die rare stickers.

    Succes!

    Anne Miltenburg

  • Jolanda Scheenhart

    Goed idee!

    En inderdaad het idee om van de sticker gewoon een vaste plaat te maken vind ik ook erg goed!

    Ik zou het product zeker kopen!

    Groetjes,

    Jolanda Scheenhart

  • Thea Vliethorst

    Goed idee!

    Maar liever geen plaat.Een sticker is veel handiger en hygienischer.

    Groetjes!

  • Randy Doornenbos

    Ideaal!

    Het is inderdaad een drama om zo''n ding schoon te maken. Op dit moment gebruik ik huishoudfolie maar dat is ook een drama om netjes recht eronder te laten liggen. Ik zou dit product zeker kopen! Alleen inderdaad dat sticker idee is een beetje raar. Het argument van Thea Vliethorst is een beetje raar, als je een plaat schoonwast in de afwasmachine is het ook hygienisch.

    Met vriendelijke groet,

    Randy Doornenbos

  • Pieter Guller

    hoi,

    Ik ben zelf student, en wij gebruiken ook huishoudfolie. Het is makkelijker dan schoolmaken, maar als zo'n plaat er zou zijn kopen denk ik veel studenten het!

    groet, Pieter

  • wanda

    Ik zeg, t beste idee van Nederland!

    Past ie op alle gasfornuizen?

    Zo ja: doe mij van die dingen!

    Leuk plan!

    Succes met de ontwikkeling (gaat dat ook echt gebeuren?)

  • Jeanne

    Ik vind het echt een goed idee! Als dit bruikbaar zou zijn en realistisch zou ik het zeker kopen (en ik denk mijn moeder ook wel ;))

  • Jessica Kramer

    Geweldig Idee, is inderdaad altijd een drama om de kookplaat goed schoon te krijgen.

    Zou er idd ook een plaat van maken ipv een sticker.

    Als dit te koop zou zijn zou ik het zeker gaan kopen.

  • Tanya Bruinenberg

    Het lijkt me een goed idee van jullie.

    zo te lezen is het dus erg makkelijk en

    hoef je nooit meer moeite te doen om te gaan schobben.

    En ook nooit meer pijn in je armen te hebben.

    Ik hoop dat het er door komt. ik wens jullie veel succes !

    Groetjess.