Wat zij bieden: Veilige mail diensten

Onze web server kunnen leden de ontploffing meer dan 3 miljoen e-mails per dag.

Alle ontvangers zijn dubbel opt-in het maken van ons 100% SPAM-wet compliant.

Onze ontvanger database is gevuld met de vooruitzichten die heeft verzocht om te worden opgenomen in onze veilig-lijst, zodat u weet dat uw advertentie zal echte klanten te bereiken.

Alle ontploffing gaan uit van onze eigen e-mailserver die leden toegang via login van deze website. Je zal niet worden genomen om een 3rd party service zoals vele van onze concurrenten. En aangezien alle ontploffing worden gedaan door onze server van uw ISP heeft geen idee u zelfs met behulp van een e-mail service.

Onze mening:

Ik vraag me wil ik mijn pagina of diensten adverteren in meer dan 3 Mil. e-mails over de hele wereld?

En het antwoord was .. natuurlijk! Het was een lange tijd voordat ik een dergelijke site die ons aanbiedingen gevonden dat soort van beschikbaarheid als safemailservices.com.

Wilt u weten hoe de sistem werkt?!

Veilige mail diensten hebben hun eigen mailserver. Zodra u hun leden, je hebt permison te sturen uw advertentie of gewoon mail met uw eigen inhoud (10.000 tekens in mail), maar slechts om de 24 ur uur. Maar ik denk dat dit enought (voor mij). Omdat ze hebben hun eigen server die je nooit zal beschuldigd van SPAMING mailboxen.

U kunt uw mail in tekst-of HTML-formaat, die kan worden veranderd (lettertype, kleur, link, kunt u ook een voorbeeld van uw mail …)

Natuurlijk had ik dit te testen sistem zelf ook … schreef ik een e-mail en verzenden. De volgende dag keek ik mijn pagina aanwezigheid en ik was volledig verrast .. het verhoogd voor 100 (40356 tot 40456 en de verhoging) en thats met slechts een pakket van mails.

Wat als u stuurt thoose mails per dag, denk dat !!!??

Maar je moet weten dat de resultaten zullen verschillen, afhankelijk van het type bedrijf, dienst of product te bieden!

Ik beveel deze site / pagina voor iedereen die wil aan deze moderne vorm van reclame en makeing geld gebruiken!

Ik dank safemailservices.com om mij trial leden toegang, dat ik kon testen hun pagina!

Pros:

- Stuur meer dan 3 Mil. mails over de hele wereld

- Mails zijn niet SPAM

- Je kunt schrijven tot 10.000 tekens in mail

- Mails kunnen verzenden worden in tekst-of HTML-formaat

- Goede klantenservice

- 100% Geld Terug Garantie

Minpunten

- U kunt verzenden mails per 24 uur Veilige mail diensten